Šta je potrebno da bi ste postali ugostitelj?

Želja, pre svega.

A osim želje, pre započinjanja ugostiteljskog biznisa, trebalo bi da imate kompletno osmišljen koncept:  

Koja hrana će se služiti u lokalu

Kakve će biti cene

Kako će izgledati enterijer

Šta je potrebno od inventara…

To su pitanja na koja treba da odgovorite.

Tek posle toga, možete da se baviti imidžom restorana. Imajte na umu da će sam imidž lokala dosta odrediti njegove goste. A kada smo kod gostju, tu na primer, osoblje ima ključnu ulogu. Ono treba da bude stručno, nasmejano i da voli to što radi. (savet:) Osim stručnosti i širokog osmeha, ispeglana i čista uniforma su takođe must have!  

Kakve goste želite da privučete

 Važno je da odredite ciljnu grupu. Tek kada to uradite, možete da se bacite na kreiranje ponude.

 „Mi smo za jedan projekat bukvalno zamišljali kako izgledaju naši gosti. I u tim maštarijama su imali istančan ukus i probirljiva nepca.“

 Takođe, u ugostiteljstvu, lokacija je dosta važna. Naravno, ne koliko i kvalitet usluge.

Kvalitet usluge opet, umnogome zavisi od kuhinje. A kako dizajnirati kuhinju da bude funkcionalna?

Pitanja je bezbroj.

Potrebna je dobra organizacija rada. I nikako ne smete da dozovolite da izgubite kontrolu! Bavljenje ugostiteljstvom podrazumeva mnogo brojki u glavi koje se svakodnevno menjaju i vođenje računa o svemu.

Za bavljenje ugostiteljstvom, spremite živce i novce ili se prepustite nama, iskusnima u toj oblasti, i uživajte! 

Mint Consulting
& Engineering